Er valt wat mij betreft weinig af te dingen aan de reclamefilmpjes van Bol.com: ik moet er hartelijk om lachen, omdat ze met humor haarfijn uitleggen waarom je lekker (warm! droog!) thuis achter je pc bij hen je boeken moet kopen.
Tijdens de Sinterklaas-periode zagen we het filmpje van Bol.com met een geërgerde man die nog snel een cadeautje moet halen, begeleid door een compilatie van Sinterklaasliedjes. Hilarisch! En ik kan me de situaties zo levendig voorstellen! Bovendien houd ik van Sinterklaas.
Nu de kerstdagen voor de deur staan, heeft Bol een filmpje van Tiny en Lau, het écht Rotterdamse stel dat vorig jaar beroemd werd door het filmpje van hen terwijl ze de kerstversiering ophingen. Hoe tragikomisch ook, ze zijn immens populair. Mét Hyves-pagina natuurlijk. Net zo’n geval als Esmee Denters dus, beroemd geworden dankzij internet, maar dan anders.
Eindelijk een ontspannen kerst?
Bol.com maakt handig gebruik van het succes van Tiny en Lau – waren we het stel niet alweer een beetje vergeten? – door ze opnieuw in de spotlights te zetten en ze te gebruiken voor een reclamefilmpje. Dit jaar is Lau wél poeslief voor Tiny en lukt het ze de kerstversiering zonder ruzie op te hangen. Onder het mom van ‘eindelijk een ontspannen kerst’ moet je vooral bij Bol.com kopen, is de boodschap.
Geef een reactie