“Ik wil de buitenwereld binnenhalen”. Of: “Ik wil de online berichten over onderwerp x monitoren”. Het zijn wensen die ik vaak te horen krijg in mijn werk. Als iemand daarmee komt, stel ik de vraag: “Waarom wil je dat?”.
Hoe heeft jouw social content het eigenlijk gedaan?
Vraag je je dat wel eens af als je weer het zoveelste bericht op social media hebt gepubliceerd? De valkuil is natuurlijk om maar door te blijven rennen, want er moet nog zoveel meer gecommuniceerd worden. Maar echt: sta eens stil bij wat je inspanningen met content opleveren. Daar word je wijzer en effectiever van.
Webgrrl in 2018: de Zelfstandig Professional
Hoe mijn gebroken been stiekem een zegen is
Precies drie maanden zijn er vandaag voorbij sinds het ongeluk waarbij ik mijn been brak. Ik moest de afgelopen tijd het een en ander aanpassen aan mijn leven en mijn houding. Ik denk dat ik er als mens op vooruit ben gegaan; gek eigenlijk dat uit vervelende gebeurtenissen ook vaak weer mooie dingen ontstaan.
The Next Web 2018: wat technologische ontwikkelingen betekenen voor je marketing
The Next Web 2018: kunstmatige intelligentie wordt volwassen
Op Facebook blijven en toch veilig? Dat kan!
Het kan je niet ontgaan zijn: de tumult van de laatste weken over Facebook. Facebook, een van de miljardenbedrijven die zijn centen verdient met ónze data. Data waarmee Facebook advertenties verkoopt. Stel nou dat je net als ik wél op Facebook wil blijven, maar dan wel zo veilig mogelijk. Daar ga ik je in deze blog tips voor geven.