Webgrrl

Professionaliseer en versterk je online aanwezigheid met de juiste content

  • Home
  • Online advies & content
    • Community’s
  • Hulp met social media
  • Blog
  • Over Webgrrl
    • Privacyverklaring
  • Contact
Home » Online advies & content » Community’s

Community’s

Ga in gesprek met je (potentiële) klanten en zorg dat ze je fans worden. Deel kennis en expertise waar je doelgroep blij van wordt. Je fans worden je ambassadeurs en zo bereik je weer nieuwe klanten.

Een community? Ja, bijvoorbeeld een Facebook-community rondom je merk, waarop je met klanten in gesprek gaat. Wanneer is het slim om er een op te zetten en wát zet je er dan eigenlijk op? Ik kan je helpen met advies maar ook met ondersteuning van je community. Door het gesprek aan te gaan met je klanten leer je ze beter kennen en zij jou!

Ervaring

  • Communitymanagement voor De Vakantiefietser in Amsterdam (oktober 2015 tot 2020): ik beheerde (mede) de Facebook-pagina.
  • Communitymanagement voor Digitale Nazorg (januari t/m maart 2016): ik beheerde (mede) de Facebook-pagina en het Twitter-account en optimaliseerde YouTube-filmpjes.

Feedback van klanten

Eric Schuijt, MBA (eigenaar De Vakantiefietser):
“Sinds Natalie onze Facebook-pagina beheert, merk ik aan de klantencontacten in de winkel dat er goed naar gekeken wordt. Ik krijg complimenten over de filmpjes en klanten komen langs met vragen naar aanleiding van posts.

Ze zet vaak berichten in de wacht, die ik dan nog kan aanpassen. En als ik eens direct een bericht plaats met slordigheden van mijzelf, dan past zij dat aan zonder dat ik dat altijd doorheb. Met alle verschillende communicatiekanalen naar klanten toe, vind ik het fijn dat ik mij alleen maar hoef te richten op e-mails en direct contact met klanten.“

Sander van der Meer (directeur Digitale Nazorg):
“Het is zeker duidelijk dat jij er met een andere en (soms) betere manier kijkt naar de doelgroep, het bereik en de mogelijkheden. Hoewel ik zelf eigenwijs ben, snap ik dat jij er meer kennis van hebt en zou ik nog meer daar op moeten vertrouwen. Het is inderdaad ook niet even “wat adverteren”, er komt echt wel meer bij kijken en dat heb je zeker laten zien. Ook de resultaten, goed of slecht, zijn goede meetinstrumenten. Dank je wel daarvoor.“

Afspraak maken? Neem contact op!
RSS-feed
Volg mij op LinkedIn

Contact?

Wil je hulp bij het professionaliseren en versterken van de online communicatie van je organisatie? Mail dan naar natalie@webgrrl.nl of bel/app naar 06-51130056. Je kunt ook een bericht sturen via het contactformulier.

 

Verse blogs via mail ontvangen?

Schrijf je dan nu in!

Door je in te schrijven, ga je akkoord met het ontvangen van de nieuwsbrief en mijn privacybeleid. Je kunt je altijd weer uitschrijven.

Webgrrl – de kleine lettertjes

  • Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden
  • KvK-nummer: 63887991
  • btw-nummer: NL002039907B03

Creative Commons-licentie

Creative Commons-Licentie

Copyright © 2023 · Webgrrl Theme v2 op Genesis Framework · WordPress

Beheer cookie toestemming
Deze site gebruikt cookies om informatie op je apparaat op te slaan.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}